lördag 11 oktober 2008

Back in the garage with my bullshit detector

"What do I get
Oh oh what do I get
What do I get
Oh oh what do I get"


Dalmatinertiken Mona gjorde en pudel. Och vilken pudel sen! Obetalbar bullshit i den lägre skolan: "Men jag har uppfattat det som vänsterpartiet inte ville vara med". Mmm, så var det säkert. Nu har hon lovat att "prata med Ohly". Om vaddå undrar jag, djurgårns tråkiga fotbollslag, eller? Maria Wetterstrand som verkligen har pratat med Mona vet att inget har förändrats sedan det gemensamma utspelet härom dan.



Från partiet "Bullshit Inc" kom dagens drapa i Svenskan, Hägglund och Odell yrar om etik och moral under rubriken "Rå kaitalism hotar välfärden". Söte Jesus, suckar jag. Det är samma Hägglund och Odell som sitter i en regering vars politiska mål är att sälja ut statliga företag på löpande band. Eftersom det enligt deras politiska syn är så att statliga företag hindrar den fria marknaden, det vill säga den råa kapitalismen.

4 kommentarer:

Jah Hollis sa...

Kd(r)? :-D
I dag verkar du ha vaknat på rätt sida iaf. Bättre med förkylningen?

Sånger från nedre botten sa...

Tidningar har en märklig förmåga att få igång en ibland, eller hur? Som en krögare jag känner brukar uttrycka saken: "Än är den siste idioten inte född".

Febern för ett lågintensivt krig mot mig och jag detsamma mot den.

Cliff Hanger sa...

Fy fan, kd är ett jäkla hycklargäng.

Alla smutsiga detaljer sa...

Hallå??