lördag 22 september 2007

Huvudvärk för Michelle*

"All over people changing their votes
Along with their overcoats
If Adolf Hitler flew in today
They'd send a limousine anyway"

Idag har jag inte mycket att säga. Jag vaknade med huvudvärk och var smårsnorig. Kul start på en dag som ska krönas med en oktoberfest. Inte. Pallar jag inte andras sällskap har jag åtminstone nio flaskor Paulaner oktoberfestbier som kan trösta mig.

***

Sveriges förre försvarminister satt i tv4:as morgonprogram och toksvettades i morse. Det såg lite obehagligt ut. Jag undrar varför; tänkte han ta bladet från mun och komma med något avslöjande men bangade ur när sändningen väl drog igång? Vi lär inte få veta. Men kanske var han bara sjuk, fast det lät inte så. Bakis?

***

Nej nu orkar jag inte mer. Vill ni läsa om nästa köttrend, gör ni det här. Vill ni läsa om marsianer, gör ni det här och vill ni läsa och se Florence, gör ni det här.

Frid.

*Au Pairs