tisdag 8 maj 2007

Vidga dina vyer

"And you should bear that in mind tonight, bear that in mind
Yeah, you should bear that in mind tonight, bear that in mind
And you can pour your heart out but her reasoning will block
Owt you send her after nine o' clock"

En morgon till med spolingarna från Sheffield. Jag försökte faktiskt bluffa mig själv i morse. När jag vaknade första gången vid femtiden med 'Fake Tales From San Francisco' i huvudet tänkte jag att: -Näh, nu vill jag höra Lucinda i stället. Pressade bort spolingarna genom att tänka på 'Concrete and Barbwire' och somnade om. Men inte blev det Lucinda när jag vaknade en timme senare inte. Nix. Tror ni inte spolingarna smet in bakvägen och hittade en vrå i skallen där de kunde stå och larma 'The View from the Afternoon'. Som sagt, vissa saker kan man inte styra över.

Apropå vyer, vill jag tipsa om The Views hemsida. Juste musik att ha som bakgrund medan man sitter vid datorn och jobbar.

Inga kommentarer: